SELECT YOUR LANGUAGE

English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

Saturday, January 14, 2012

Top Selling Chocolate Products 2012 With Catalog.Order Now!

Selamat Datang 2012! Di sini kami memaparkan produk-produk coklat khas untuk agen bergerak, agen persendirian dan tauke-tauke kedai serta mungkin juga untuk mereka yang sedang atau mula berjinak dengan perniagaan 'dropship' atau kepada anda sendiri yang dah mula kenal dengan bisnes. Anda mungkin tertanya-tanya apakah 'killer product' DKawi yang sering menjadi top selling sehingga hari ini? Di sini ada jawapannya dan silalah klik setiap gambar dan sekiranya ada sebarang pertanyaan atau tempahan, anda boleh menelefon terus kepada salesman kami 24hours online di talian 0134773697..dan jangan lupa 'like' dan jawab di page FB kami di http://www.facebook.com/dkawichocolate.

Jom!CheckitOUT......













Okey?Kini anda sudah kenalpasti top selling product DKawi.Sekarang tinggal nak tempah dan call sahaja kepada salesman kami.Tempahan mestilah disertakan dengan Purchase Order daripada anda sendiri dan emailkan kepada infokawi@gmail.com atau secara sms ke 0134773697 dan disertakan dengan pembayaran tunai sahaja ke akaun CIMB (DKAWI CHOCOLATE HUT) 09020000054100 dan sms kan masa dan jumlah pembayaran ke nombor yang tertera.Okey selamat mencuba dan semoga maju jaya..FREE SHIPPING ke semua tempat semenanjung Malaysia.

2 comments:

  1. coklat tak cecair ka kalo post...

    ReplyDelete
  2. @umi hakim: kami menggunakan kepakaran dalam pembungkusan dan penghantaran produk terus ke tangan anda serta tiada sebarang aduan dari mana2 customer kami sebelum ini ketika menerima produk. FOC ke mana2 sahaja.

    ReplyDelete

we can hear your whisper here